miercuri, 16 iulie 2008

EDITORIAL - "Mit şi adevăr despre HIV/SIDA" * articol editat de Elena Costeleanu, asistent social

Am întâlnit multe persoane care consideră că SIDA este o boală de care au parte doar persoanele care trăiesc în promiscuitate. Ei bine, activităţile cu aceste persoane ne demonstrează că orice persoană poate fi expusă riscului de infectare cu HIV. Copii nou-născuţi se pot infecta de la mamă, dacă aceasta este infectată; persoanele care au primit o transfuzie de sânge contaminată sau persoanele care folosesc instrumente tăioase, înţepătoare, insuficient sterilizate şi contaminate, de asemenea se pot infecta. Există persoane care cred că dacă ai o viaţă morală corectă, nu te poţi îmbolnăvi de SIDA. Oricine se poate îmbolnăvi, nimeni nu este „imun” la HIV. Este adevărat însă că există anumite comportamente care cresc riscul infecţiei cu HIV. O altă prejudecată pe care o întâlnim este şi aceea că SIDA este o pedeapsă divină pentru comportamente imorale. În acest caz, se uită că „oare voiesc Eu moarte păcătosului?” Iez.18,23. „Dumnezeu este iubire” I Io 4,16. Cum ar putea cineva care ne iubeşte, să ne dea boli şi moarte? Boala şi suferinţa nu sunt creaţiile şi nici „daniile” lui Dumnezeu, ci consecinţe ale propriilor noastre greşeli sau ale altora care se răsfrâng asupra noastră. Tot o prejudecată des întâlnită este şi aceea că, e preferabil să nu ştii/să nu te tratezi dacă ai HIV, de vreme ce oricum nu te poţi vindeca.Aici se pierde din vedere faptul că, o persoană care ştie că este infectată, poate preveni transmiterea la alte persoane a virusului HIV şi poate lua, de asemenea, măsuri care să îi prelungească viaţa.Prelungirea perioadei de supravieţuire, creşte şansa ca, între timp să fie descoperite noi tratamente.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Numele meu este Victoria de la Oslo care trăiesc în Marea Britanie, vreau să depună mărturie despre Dr. Michael Osas, Dumnezeu va continua să vă binecuvânteze din belșug pentru faptele bune pe care le faci în viața oamenilor, voi continua să scriu bine și postarea de marturii despre te pe internet, am fost testat HIV pozitiv în 2011 și s-au simtit deprimat tot acest timp, până când am văzut un blog despre Dr. SAOS Micheal vindecat oameni cu ierburi și puteri spirituale, nu am crezut, dar am decis să-i dea un încerca, l-am contactat și a urmat instrucțiunile date spre surprinderea mea, am avea, de asemenea, vindecarea mea, eu sunt atât de fericit să fie vindecat, așa că am promis pentru a transmite acest mesaj către lume. Dacă aveți orice problemă sau vă sunt, de asemenea, infectate cu orice boală cum ar fi HIV / SIDA, Staphylococcus, herpes Cancer vă rugăm să trimiteți e-mail la dr.Micheal Osas-l acum herbalcure4u@gmail.com. Eu garantez pentru el 100%, poți să-mi adăuga pe facebook: coolbabytp sau coolbabytp4u@facebook.comwfu